2_17474080_1402405906501175_1130526605_o-300x225.jpg

Британська дослідниця Джоанна Шостек презентувала в МШЖ результати свого дослідження

Британська дослідниця з Royal Holloway, University of London Джоанна Шостек презентувала у стінах нашої школи результати свого дослідження про те, як українські споживачі новин вирішують, що дивитися і яким ресурсам вірити в умовах пропаганди та інформаційної війни.

Дослідження складається із репрезентативного опитування, аудіощоденників та інтерв’ю із тридцятьма обраними учасниками з Одеси та Одеської області.

Авторка зазначила, що на формування списку джерел, з яких людина черпає інформацію, впливають мотиваційні та ситуативні фактори. Дослідження Джоанни Шостек показало, що для більшості респондентів вибір джерела є ситуативним і що вони мають схильність до спонтанного, випадкового перегляду новин. Приміром, глядачі дивляться випуск новин по телевізору, якщо він транслюється перед їхнім улюбленим серіалом. Свідомо вилучили певні джерела через свої політичні погляди лише деякі учасники опитування.

Презентація відбулася у рамках великого дослідницького проекту про використання медіа та геополітичні наративи в Україні, що фінансується Єврокомісією. За публікаціями та іншими активностями проекту можна стежити на його сайті: stratnarra.eu