Новини

Останні новини з життя школи та академії

У МШЖ відбувся аспірантський семінар про дослідження медіаграмотності

У Могилянській школі журналістики відбувся аспірантський семінар про дослідження медіаграмотності за участі провідної фахівчині з моніторингу та оцінки проєктів Ради міжнародних наукових досліджень та обмінів (IREX) Тетяни Любивої. Вона розповіла аспірантам про те, як можна досліджувати та вимірювати рівень медіаграмотності в суспільстві, а також які підходи та методи аналізу застосовуються під час роботи з дитячими…

У Могилянській школі журналістики відбувся аспірантський семінар про феноменологію

У Могилянській школі журналістики відбувся аспірантський семінар за участі випускниць Могилянської школи журналістики Галини Будівської та Жанни Безп’ятчук (PhD). Темою зустрічі був “Феноменологічний підхід у медіадослідженнях”. Жанна та Галина розповіли про історію феноменології, її основні ідеї та поняття і те, як цей підхід можна використовувати в емпіричних дослідженнях контенту медіа та досвіду журналістів. Власним досвідом…

Студенти МШЖ провели спільний проєкт із моніторингу джинси в регіональних медіа

Під час курсу з журналістської етики, який викладає Олена Демченко, студенти провели моніторинг джинси в онлайнових регіональних медіа під час передвиборчої кампанії місцевих виборів 2020 року та тижня після їхнього завершення. Результати опубліковані Інститутом демократії імені Пилипа Орлика. У період з 15 вересня по 1 листопада 2020 року 12 студентів проаналізували новини двох найрейтинговіших інтернет-видань конкретного регіону.…

Loading blog posts...

Навчальні курси, дисципліни та семінари

Навчальна програма розроблена у відповідності до потреб сучасного медіа ринку. Викладачі-практики та реальні завдання для поповнення власного портфоліо.

Приєднуйся та навчайся

Практичний досвід

  Робота над власними ТБ- та радіо сюжетам, документальними фільмами, веб-проектами) та може пройти практику в провідних редакціях українських та закордонних медіа.

Високі стандарти професії

 Наголос на цінностях етики і професіоналізму. Вимогливість до власної роботи та роботи колег, заклик до об’єктивного аналізу складних ситуації та висвітлення їх із усвідомленням можливих наслідків.

Дотримання вимог сучасності

Знання та вміння,  що відповідають сучасним викликам журналістики та вчать реагувати на зміни медіа середовища.

Актуальні наукові досягнення

Школа проводить репутаційні та комунікаційні аудиторські дослідження на замовлення українських і міжнародних донорських, медійних та громадських організацій.

15 000 Гб

студентських доробків

45

студентів

167

випускників

14

“вічних студентів”

Що говорять випускники?

“Нас навчили не лише теоретичним засадам, але й практичним речам. Після Школи мої одногрупники і я швидко знайшли роботу. Нас не треба було вчити, ми вже все вміли. Коли я прийшла радіо, одразу почала працювати редактором, знала, як працювати в программах, що обробляють звук, які є вимоги до радіорепортажів. Всі ці знання мені дуже допомогли.”

– Ніна Кур’ята, головна редакторка BBC Україна

У професійному житті Школа зіграла вирішальну роль. Тут ми отримали дуже сучасну, прогресивну освіту. Ми не лише вивчаємо жанри, а дотичні до нових технологій, маємо більше практичних навичок, ніж випускники інших факультетів журналістики. І звичайно, це дуже допомагає в роботі.

– Марія Семенченко, редакторка відділу «Суспільство» газети «День»

Після чотирьох років навчання на філології здавалося, що вже стомилася вчитися. Але у J-School цей скепсис минув одразу. Найцінніше, що там отримала – практичні вміння. Вивчені раніше біографії мовознавців з радістю забула, але розбуди серед ночі – сюжет змонтую. J-School дає журналістові такий рівень підготовки, що важко потім знайти українське медіа, де б не почував себе overqualified.

– Олена Павлова, журналістка, кураторка конкурсу “Новела по-українськи”, авторка кота Інжира.