Дослідницький проект Computational Propaganda Research Project (ComProp) Оксфордського Інтернет Інституту, університет Оксфорду, аналізував використання соціальних медіа для маніпулювання громадською думкою у Бразилії, Канаді, Китаї, Німеччини, Польщі, Тайвані, Росії, Україні та Сполучених Штатах Америки.

Серед 12 науковців – викладачі Могилянської школи журналістики Дарія Орлова (заступник директора з дослідницької роботи) та Марія Жданова (редактор соціальних мереж StopFake). Команда за участі дослідників у дев’яти країнах світу опитала 65 експертів, проаналізувала десятки мільйонів записів у семи різних соціальних мереджах в період виборів, політичних криз та випадків, що стосуються національної безпеки. Кожне кейс стаді містить якісний та кількісний аналіз використання політичних ботів в період 2015-2017 років.

Наші викладачі розкрили тему використання комп`ютеризованої пропаганди в Україні.

Повна версія дослідження доступна за посиланням.