Новини

Останні новини з життя школи та академії

Дослідження комп’ютеризованої пропаганди Oxford Internet Institute

Дослідницький проект Computational Propaganda Research Project (ComProp) Оксфордського Інтернет Інституту, університет Оксфорду, аналізував використання соціальних медіа для маніпулювання громадською думкою у Бразилії, Канаді, Китаї, Німеччини, Польщі, Тайвані, Росії, Україні та Сполучених Штатах Америки. Серед 12 науковців – викладачі Могилянської школи журналістики Дарія Орлова (заступник директора з дослідницької роботи) та Марія Жданова (редактор соціальних мереж StopFake). Команда за…

Наші студенти перемогли у конкурсі відео на тему енергоефективності

Студенти першого року навчання Вікторія Солодка і Андрій Рогозін посіли перше місце у конкурсі відео на тему енергоефективності, організованому Представництвом ЄС в Україні. Їхній сюжет про енергоефективність переміг у номінації “аматорські відео”. Окрім сертифікату, Вікторія та Андрій отримали подарунок – квиток на фестиваль Atlas Weekend.   У церемонії нагородження взяли участь керівник відділу преси та…

Студенти першого року навчання зустрілися з Ейджі Огумою

23 травня 2017 року студенти першого року навчання Могилянської школи журналістики за допомогою скайпу мали можливість поспілкуватися з професором університету Васеда Ейджі Огумою, (Токіо, Японія), автором документального фільму “Розкажіть прем”єр- міністрові” (в англійській версії) чи 首相官邸の前, “Перед будинком прем”єр-міністра” (в японському оригіналі). Ця on-line зустріч відбулася після перегляду цього документального фільму, що розповідає про соціальні протести в Японії, спрямовані…

Loading blog posts...

Навчальні курси, дисципліни та семінари

Навчальна програма розроблена у відповідності до потреб сучасного медіа ринку. Викладачі-практики та реальні завдання для поповнення власного портфоліо.

Приєднуйся та навчайся

Практичний досвід

  Робота над власними ТБ- та радіо сюжетам, документальними фільмами, веб-проектами) та може пройти практику в провідних редакціях українських та закордонних медіа.

Високі стандарти професії

 Наголос на цінностях етики і професіоналізму. Вимогливість до власної роботи та роботи колег, заклик до об’єктивного аналізу складних ситуації та висвітлення їх із усвідомленням можливих наслідків.

Дотримання вимог сучасності

Знання та вміння,  що відповідають сучасним викликам журналістики та вчать реагувати на зміни медіа середовища.

Актуальні наукові досягнення

Школа проводить репутаційні та комунікаційні аудиторські дослідження на замовлення українських і міжнародних донорських, медійних та громадських організацій.

15 000 Гб

студентських доробків

45

студентів

167

випускників

14

“вічних студентів”

Що говорять випускники?

“Нас навчили не лише теоретичним засадам, але й практичним речам. Після Школи мої одногрупники і я швидко знайшли роботу. Нас не треба було вчити, ми вже все вміли. Коли я прийшла радіо, одразу почала працювати редактором, знала, як працювати в программах, що обробляють звук, які є вимоги до радіорепортажів. Всі ці знання мені дуже допомогли.”

– Ніна Кур’ята, головна редакторка BBC Україна

У професійному житті Школа зіграла вирішальну роль. Тут ми отримали дуже сучасну, прогресивну освіту. Ми не лише вивчаємо жанри, а дотичні до нових технологій, маємо більше практичних навичок, ніж випускники інших факультетів журналістики. І звичайно, це дуже допомагає в роботі.

– Марія Семенченко, редакторка відділу «Суспільство» газети «День»

Після чотирьох років навчання на філології здавалося, що вже стомилася вчитися. Але у J-School цей скепсис минув одразу. Найцінніше, що там отримала – практичні вміння. Вивчені раніше біографії мовознавців з радістю забула, але розбуди серед ночі – сюжет змонтую. J-School дає журналістові такий рівень підготовки, що важко потім знайти українське медіа, де б не почував себе overqualified.

– Олена Павлова, журналістка, кураторка конкурсу “Новела по-українськи”, авторка кота Інжира.